Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
logo
Buy Now

පුද්ගලිකත්වය පිළිබද ප්‍රතිපත්තිය

නෙස්ලේ සේවා පාරිභෝගිකයින් ලෙස (“ඔබ”). නෙස්ලේ ලංකා පුද්ගලික සමාගම ලෙස (“නෙස්ලේ”, “අපි”, අප ”) විසින් ඔබේ පුද්ගලික දත්ත එක්රැස් කිරීම, භාවිතා කිරීම සහ අනාවරණය කරන්නේ කෙසේද යන කරුණු පිළිබදව මෙම දැන්වීම මගින් පැහැදිලි කෙරේ. ඔබේ පුද්ගලික දත්ත වලට ප්‍රවේශ විය හැකි සහ යාවත්කාලීන කළ හැකි ආකාරය සහ ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරන ආකාරය පිළිබඳ යම් තේරීම් කළ හැකි ආකාරය ද මේ මගින් ඔබට පැහැදිළි කරයි.

වෙබ් අඩවි, යෙදුම් (App) , තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල (third party social networks), පාරිභෝගික සම්බන්ධතා සේවය, විකුණුම් ස්ථාන සහ උත්සව (Events) වැනි අපගේ විවිධ නාලිකා හරහා අප රැස් කරන පුද්ගලික දත්ත ඇතුළුව අපගේ විවිධ මාර්ග හරහා දත්ත එක්රැස් කිරීමේ ක්‍රියාකාරකම් පිළිබදවද මෙම නිවේදනය මගින් ආවරණය කරයි. විවිධ මාර්ගයන්ගෙන් අප දත්ත රැස්කරන බව කරුණිකව දැනුම් දෙමු. (වෙබ් අඩවි, ඕෆ්ලයින් (offline) අවස්ථා) මෙහි තවත් අංශයක් ලෙස විවිධ නෙස්ලේ පාර්ශවයන් විසින් හෝ ස්ථිතින් (entities) විසින් මූලික වශයෙන් රැස්කල දත්ත අප විසින් බද්ධ කරනු ඇත. මේ පිළිබද වැඩි විස්තර සදහා හා මීට විරුද්ධ වීම සදහා කරුණාකර 9 වන අංශය බලන්න.

අවශ්‍ය පෞද්ගලික තොරතුරු ඔබ අපට ලබා නොදෙන්නේ නම් (මෙවන් අවස්ථාවල අප එය සදහන් කරනු ලැබේ. උදාහරණයක් ලෙස, අපගේ ලියාපදිංචි කිරීමේ ආකෘති පත්‍රවල මෙම තොරතුරු පැහැදිලි කිරීමෙන්) අපගේ භාණ්ඩ සහ/හෝ සේවාවන් හා ඒ පිළිබද තොරතුරු ඔබට ලබා දීමට අපට නොහැකි විය හැකිය. මෙම දැන්වීම කලින් කලට වෙනස් විය හැකිය. (11 කොටස බලන්න)

මෙම දැන්වීම පහත අංශ පිළිබද වැදගත් තොරතුරු සපයනු ලැබේ.

  1. පුද්ගලික තොරතුරු මූලාශ්‍ර

    මෙම දැන්වීම අප විසින් ඔබ පිළිබද පහත සදහන් මාධ්‍යයන්ගෙන් රැස් කරන පෞද්ගලික තොරතුරු පිළිබදව වේ. (දෙවන අංශය බලන්න)

    නෙස්ලේ වෙබ්සයිට්. අපගේම ඩොමේන් සහ (Domain) / (URL) යූආර්එල් යටතේ ක්‍රියාත්මක වන වෙබ් අඩවි සහ ෆේස්බුක් (“වෙබ් අඩවි”) වැනි තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල වල අප ක්‍රියාත්මක කරන කුඩා අඩවි ඇතුළුව නෙස්ලේ විසින් හෝ මෙහෙයවනු ලබන පාරිභෝගිකයන් කේන්ද්‍රකරගෙන වෙබ් අඩවි.

    නෙස්ලේ මොබයිල් ඇප්ස් සහ වෙබ් අඩවි. නෙස්ලේ ආයතනය මගින් මෙහෙයවන පාරිභෝගිකයන් කේන්ද්‍ර කරගත් ජංගම දුරකථන යෙදුම් (ස්මාර්ට් ෆෝන් යෙදුම් වැනි)

    ඊමේල්, දුරකථන පණිවිඩ (Text Massages). නෙස්ලේ ආයතනය හා ඔබ අතර සිදුවන ඉලෙක්‍ට්‍රොණික් සන්නිවේදනයන්.

    නෙස්ලේ CES. නෙස්ලේ ආයතනයේ පාරිභෝගික සේවා මධ්‍යස්ථානය සමග සිදුකරන සන්නිවේදනයන්. මේ පිළිබද අපගේ වෙබ් පිටුව www.nestle.lk ‘Good to Talk’ අංශයේ සදහන් වේ.

    Offline ලියාපදිංචිවීමේ පෝරම. මුද්‍රිත හෝ විද්‍යුත්මය ලියාපදිංචිවීමේ පෝරම හරහා දත්ත රැස් කරන අවස්ථාවල (උදා- ලියාපදිංචි තැපැල්, in-store demos, තරග, ප්‍රවර්ධන වැඩසටහන්, උත්සව අවස්ථා)

    වෙළද ප්‍රචාරණ අන්තර්සබදතා. අපගේ වෙළද ප්‍රචාරණ දැන්වීම් හා සිදු කරන අන්තර්සම්බන්ධතා. (උදා-තුන්වන පාර්ශවයේ වෙබ් පිටුවක් හරහා ඔබ අපගේ වෙළද ප්‍රචාරණ දැන්වීම් සමග සම්බන්ධ වීමක් සිදුවුව හොත්, අප එම සම්බන්ධතාවය පිළිබද තොරතුරු ලබාගනු ඇත)

    අප විසින් නිර්මාණය කරන දත්ත. අප ඔබ සමග සම්බන්ධ වන අවස්ථාවල අප ඔබ පිළිබද තොරතුරු නිර්මාණය කරනු ඇත. (උදා- අබගේ වෙඩ් පිටු වලින් ඔබ විසින් මිලදී ගන්නා දේ ආදිය පිළිබද).

    වෙනත් මූලාශ්‍ර වලින් ලැබෙන දත්ත. තුන්වන පාර්ශවයේ සමාජ මාධ්‍ය (මුහුණු පොත, ගූගල්) වෙළද පර්යේෂණ, (නිර්ණාමික ක්‍රමයක් තුළින් දත්ත ලබාදීම සිදුනොකරන අවස්ථාවල), තුන්වන පාර්ශවයක් විසින් දත්ත රැස් කිරීම සිදුකරන විට, නෙස්ලේ ප්‍රවර්ධනය පිළිබද හවුල්කරුවන්, ප්‍රසිද්ධ මාධ්‍ය සහ අපගේ සමාගම් අත්පත්කරගැනීම් හරහා ලැබෙන දත්ත)

  2. ඔබ පිළිබද අප විසින් රැස් කරන පෞද්ගලික දත්ත සහ අප ඒවා රැස් කරන්නේ කෙසේද යන වග.

    ඔබ නෙස්ලේ සමඟ සම්බන්ධ වන ආකාරය මත පදනම්ව (ඔන්ලයින්, ඕෆ්ලයින් (Online, offline) දුරකථනයෙන්, ආදිය), පහත විස්තර කර ඇති පරිදි, අපි ඔබගේ විවිධ තොරතුරු රැස්කරන්නෙමු.

    පුද්ගලික සම්බන්ධතා තොරතුරු. ඔබගේ නම, තැපැල් ලිපිනය, විද්‍යුත් තැපැල් ලිපිනය, සමාජ ජාල තොරතුරු හෝ දුරකථන අංකය වැනි ඔබ හා සම්බන්ධ වීමට අපට ඉඩ සලසන ඕනෑම තොරතුරක් මෙයට ඇතුළත් වේ.

    ගිණුම් පිවිසුම් තොරතුරු. (Account login information) ඔබගේ නිශ්චිත ගිණුම් වෙත ප්‍රවේශය ලබා දීමට අවශ්‍ය ඕනෑම තොරතුරක්. උදා- login ID/ ඊමේල්, පරිඝනක හෝ දුරකතන තිරයේ නම (screen name), නැවත ලබාගතනොහැකි ආකාරයේ මුරපදය, ආරක්ෂණ ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු (security question and answer).

    මූලික තොරතුරු සහ කැමැත්තන්. ඔබගේ ජනවිකාශය හා චර්යාමය ලක්ෂණ විස්තර කරන ඕනැම තොරතුරක්. උදා- උපන්දිනය, වයස, වයස් පරාසය, ස්ත්‍රී පුරුෂ භාවය, ජීවත්වන ස්ථානය (උදා- තැපැල් අංකය) ප්‍රියතම නිශ්පාදන, විනෝදාංශ, කැමැත්තන්, නිවසේ විස්තර, ජීවන ක්‍රමය)

    දුරකථන හා පරිඝණකය මගින් ලබාගන්නා තොරතුරු ඔබේ පරිගණකය හෝ උපාංගය අන්තර්ජාලයට සම්බන්ධ කිරීම සඳහා භාවිතා කරන අන්තර්ජාල ප්‍රොටොකෝල් ලිපිනය (IP address) වැනි අපගේ වෙබ් අඩවි හෝ යෙදුම් වලට ප්‍රවේශ වීමට ඔබ භාවිතා කරන පරිගණක පද්ධතිය හෝ වෙනත් තාක්ෂණික උපාංග පිළිබඳ ඕනෑම තොරතුරක්, මෙහෙයුම් පද්ධති වර්ගය සහ වෙබ් බ්‍රව්සර (Web browser) වර්ගය සහ අනුවාදය. ඔබ ස්මාර්ට් ජංගම දුරකතනයක් වැනි ජංගම උපාංගයක් හරහා නෙස්ලේ ආයතනයේ වෙබ් අඩවියකට හෝ යෙදුමකට පිවිසෙන්නේ නම්, එකතු කරන ලද තොරතුරු වලට අවසර දී ඇති විට, ඔබගේ දුරකථනයේ විශේෂිත උපාංග හැඳුනුම්පත (unique device ID), වෙළඳ දැන්වීම් හැඳුනුම්පත, භූ පිහිටීම සහ වෙනත් සමාන ජංගම උපාංග දත්ත ඇතුළත් වේ.

    වෙබ් අඩවි / සන්නිවේදන භාවිත තොරතුරු. ඔබ අපගේ වෙබ් අඩවි හෝ ප්‍රවෘත්ති පත්‍ර හරහා සැරිසැරීමේදී හා අන්තර් ක්‍රියා කරන විට, ඔබගේ ක්‍රියාවන් පිළිබඳ නිශ්චිත තොරතුරු රැස් කිරීම සඳහා අපි ස්වයංක්‍රීය දත්ත එකතු කිරීමේ තාක්ෂණයන් භාවිතා කරමු. මෙයට ඔබ ප්‍රවේශ වන්නේ කුමන සබැඳි, කුමන පිටු හෝ අන්තර්ගතය සහ කොපමණ වේලාවක්ද, සහ ඔබේ අන්තර්ක්‍රියා පිළිබඳ වෙනත් සමාන තොරතුරු සහ සංඛ්‍යාලේඛන, අන්තර්ගත ප්‍රතිචාර කාලය, බාගැනීම් (Download) දෝෂ සහ ඇතැම් පිටු නැරඹීමේ කාලය වැනි තොරතුරු ඇතුළත් වේ. කුකීස් සහ වෙබ් බීකන්ස් (cookies and web beacons ) වැනි ස්වයංක්‍රීය තාක්ෂණයන් භාවිතයෙන් මෙම තොරතුරු ග්‍රහණය කර ගන්නා අතර විශ්ලේෂණ සහ වෙළඳ ප්‍රචාරණ අරමුණු සඳහා තෙවන පාර්ශවීය ලුහුබැඳීම් (tracking) භාවිතා කිරීම මගින් ද එකතු කරනු ලැබේ. මෙවැනි තාක්ෂණික ක්‍රම සදහා විරුද්ධ වීමට ඔබට අයිතිය ඇත. වැඩි විස්තර සදහා 4 වන කොටස බලන්න.

    වෙළඳපල පර්යේෂණ සහ පාරිභෝගික ප්‍රතිපෝෂණ පිළිවෙත්. අපගේ නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් භාවිතා කිරීමේ ඔබේ අත්දැකීම් ගැන ඔබ ස්වේච්ඡාවෙන් අප සමඟ බෙදා ගන්නා ඕනෑම තොරතුරක්.

    පාරිභෝගිකයන් විසින් ජනනය කරන ලද අන්තර්ගතය. තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල වල ඔබ විසින් නිර්මාණය කර පසුව අප සමඟ බෙදාගන්නා ඕනෑම අන්තර්ගතයක් හෝ ෆේස්බුක් වැනි තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල යෙදුම් භාවිතා කිරීම ඇතුළුව අපගේ වෙබ් අඩවියකට හෝ යෙදුමකට එය ඇතුළත් (Upload) කිරීමෙන්. උදාහරණ ලෙස ඡායාරූප, වීඩියෝ, පුද්ගලික කථා හෝ වෙනත් සමාන මාධ්‍ය හෝ අන්තර්ගතයන් ඇතුළත් වේ. අවසර දී ඇති විට, තරඟ සහ වෙනත් ප්‍රවර්ධනයන්, වෙබ් අඩවි ප්‍රජා විශේෂාංග, පාරිභෝගික සහභාගීත්වය සහ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල ඇතුළු විවිධ ක්‍රියාකාරකම් වලට අදාළව අපි පාරිභෝගිකයින් විසින් ජනනය කළ අන්තර්ගතයන් එකතු කර ප්‍රකාශයට පත් කරන්නෙමු.

    තුන්වන පාර්ශවයේ සමාජජාල තොරතුරු. ඔබ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාලයක ප්‍රසිද්ධියේ බෙදාගන්නා ඕනෑම තොරතුරක් හෝ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාලයක (ෆේස්බුක් වැනි) ඔබගේ ගිණුමෙහි (profile) කොටසක ඇති තොරතුරු සහ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාලය අප සමඟ බෙදා ගැනීමට ඔබ ඉඩ දෙයි. නිදසුන් ලෙස ඔබේ මූලික ගිණුම් තොරතුරු (උදා: නම, ඊමේල් ලිපිනය, ස්ත්‍රී පුරුෂ භාවය, උපන් දිනය, වත්මන් නගරය, ප්‍රොෆයිල් පින්තූරය, පරිශීලක හැඳුනුම්පත, (User ID) මිතුරන්ගේ ලැයිස්තුව ආදිය) සහ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාලයට බෙදා ගැනීමට ඔබ අවසර දෙන වෙනත් අමතර තොරතුරු හෝ ක්‍රියාකාරකම් ෆේස්බුක් වැනි තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාලයක ඔබ නෙස්ලේ වෙබ් යෙදුමක් බාගත කරන විට (Download) හෝ අන්තර් ක්‍රියා කරන සෑම අවස්ථාවකම ඔබේ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල ගිණුම (profile/account) තොරතුරු (හෝ එහි කොටස්) අපට ලැබෙනු ඇත. වෙබ් අඩවිය (ෆේස්බුක් සම්බන්ධතාවය වැනි) හෝ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාලයක් හරහා ඔබ අප සමඟ අන්තර් ක්‍රියා කරන සෑම අවස්ථාවකම). තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාලයකින් ඔබේ තොරතුරු නෙස්ලේ ආයතනය විසින් ලබා ගන්නේ කෙසේද යන්න පිළිබඳ වැඩිදුර දැන ගැනීමට හෝ එවැනි සමාජ ජාල තොරතුරු හුවමාරු කර ගැනීමෙන් ඉවත් වීමට කරුණාකර අදාළ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාලයේ වෙබ් අඩවියට පිවිසෙන්න.

    ගෙවීම් සහ මූල්‍යමය තොරතුරු ඇණවුමක් ඉටු කිරීම සඳහා අපට අවශ්‍ය ඕනෑම තොරතුරක්, හෝ ඔබේ හර හෝ ක්‍රෙඩිට් කාඩ් විස්තර (කාඩ්පත් හිමියාගේ නම, කාඩ්පත් අංකය, කල් ඉකුත් වීමේ දිනය ආදිය) හෝ වෙනත් ගෙවීම් ක්‍රම වැනි මිලදී ගැනීමක් කිරීමට ඔබ භාවිතා කරයි (එසේ නම් ලබා දී ඇත්නම්). ඕනෑම අවස්ථාවක, අපි හෝ අපගේ ගෙවීම් සැපයුම්කරු උදා- (PCI DSS) වැනි අදාළ වන නීති, රෙගුලාසි සහ ආරක්ෂක ප්‍රමිතීන්ට අනුකූල වන පරිදි ගෙවීම් සහ මූල්‍ය තොරතුරු හසුරුවන්නෙමු.

    පාරිභෝගික සම්බන්ධතා සේවා සඳහා ඇමතුම්. CES සමඟ සන්නිවේදනය දේශීය මෙහෙයුම් අවශ්‍යතා සඳහා (උදා: ගුණාත්මක හෝ පුහුණු අරමුණු සඳහා) අදාළ නීතිවලට අනුකූලව පටිගත කිරීමට හෝ සවන් දිය හැකිය. ගෙවීම් කාඩ්පත් විස්තර අප විසින් වාර්ථා කරනු නොලැබේ. නීතියෙන් නියම කර ඇති අවස්ථාවලදී, ඔබේ ඇමතුම ආරම්භයේදීම එවැනි පටිගත කිරීම් පිළිබඳව ඔබව දැනුවත් කරනු ලැබේ.

    සංවේදී පෞද්ගලික තොරතුරු අපගේ ව්‍යාපාරයේ සාමාන්‍ය ප්‍රතිපත්තියක් ලෙස සංවේදී පුද්ගලික දත්ත එක්රැස් කිරීමට හෝ වෙනත් ආකාරයකින් සැකසීමට අපි උත්සාහ නොකරමු. ඕනෑම හේතුවක් නිසා ඔබේ සංවේදී පුද්ගලික දත්ත රැස්කිරීමට හෝ භාවිතයට අවශ්‍ය වූ විට, ස්වේච්ඡාවෙන් ඉදිරිපත් වන අවස්ථාවල ඕනෑම භාවිතයක් සඳහා අපි ඔබගේ පූර්ව ප්‍රකාශිත කැමැත්ත මත රඳා සිටිමු (උදා: අලෙවිකරණ අරමුණු සඳහා). අපි ඔබේ සංවේදී පුද්ගලික දත්ත වෙනත් අරමුණු සඳහා භාවිතාකරන්නේ නම්, අපි ඊට අදාළ නීතියට අනුකූල වෙමු.

  3. ළමයින් පිළිබද පෞද්ගලික දත්ත

    අපි දැනුවත්ව අවුරුදු 18 ට අඩු ළමයින්ගෙන් පුද්ගලික දත්ත ඉල්ලාසිටීම හෝ එකතු කිරීම නොකරයි. අවුරුදු 18 පහළ දරුවෙකුගෙන් අප නොදැනුවත්වම පුද්ගලික දත්ත එකතු කර ඇති බව අප සොයා ගන්නේ නම්, අපි එම දරුවාගේ පුද්ගලික දත්ත අපගේ වාර්තාවලින් වහාම ඉවත් කරන්නෙමු. කෙසේ වෙතත්, නෙස්ලේ වයස අවුරුදු 18 ට අඩු ළමයින් පිළිබඳ පුද්ගලික දත්ත දෙමාපියන්ගෙන් හෝ භාරකරුගෙන් එම පුද්ගලයාගේ කැමැත්ත ඇතිව කෙලින්ම ලබා ගත හැකිය.

  4. කුකීස් (Cookies )/ ඊට සමාන තාක්ෂණයන්, ලොග් ෆයිල්ස්, වෙබ් බීකන්ස් (Web Beacons)

    කුකීස් (Cookies )/ ඊට සමාන තාක්ෂණයන්. අපි කුකීස් භාවිතා කරයි. ලබා දී ඇති අවසරය පදනම් කර ගෙන ඒවා අප භාවිතා කරන අරමුණු නිර්වචනය කරමු.

    ලොග් ෆයිල්ස් (Log Files). වෙබ් අඩවි ක්‍රියාකාරකම් වාර්තා කරන සහ ඔබගේ ගවේෂණ පුරුදු පිළිබඳ සංඛ්‍යාලේඛන රැස් කරන ලොග් ලිපිගොනු (Log Files) ආකාරයෙන් අපි තොරතුරු රැස් කරන්නෙමු. මෙම ඇතුළත් කිරීම් ස්වයංක්‍රීයව ජනනය වන අතර දෝෂ නිරාකරණය කිරීමට, කාර්ය සාධනය වැඩි දියුණු කිරීමට සහ අපගේ වෙබ් අඩවි වල ආරක්ෂාව පවත්වා ගැනීමට අපට උපකාරී වේ.

    වෙබ් බීකන්ස් (Web Beacons) (වෙබ් බග්ස් “web bugs”ලෙසද හැදින්වේ.) කුඩා තන්තුමය ආකාරයේ සංකේතමය ස්වරූපයේ, නැවත අප වෙත වෙබ් පිටුවක, ඊමේල් එකක චිත්‍රණ තොරතුරු (Graphic information), සම්ප්ප්‍රේෂණය කරනු ලබන ක්‍රමවේදයකි. වෙබ් බීකන්ස් හරහා එකතු කරන තොරතුරු වලට IP ලිපිනය වැනි තොරතුරු මෙන්ම ඊමේල් සදහා ඔබ ප්‍රතිචාර දක්වන ආකාරය පිළිබඳ තොරතුරු ද ඇතුළත් වේ (උදා: විද්‍යුත් තැපෑල විවෘත කළ වේලාව, ඔබ විද්‍යුත් තැපෑල මත ක්ලික් කරන සබැඳි (Links) ආදිය). අපි අපගේ වෙබ් අඩවි වල වෙබ් බීකන්ස් භාවිතා කරන්නෙමු, නැතහොත් අපි ඔබට එවන විද්‍යුත් තැපැල් වලට ඒවා ඇතුළත් කරන්නෙමු. වෙබ් අඩවි ගමනාගමන වාර්තාකරණය, විශේෂ අමුත්තන් ගණන් කිරීම, වෙළඳ දැන්වීම්, ඊමේල් විගණනය සහ වාර්තාකරණය සහ පුද්ගලීකරණය ඇතුළු විවිධ අරමුණු සඳහා අපි වෙබ් බීකන් තොරතුරු භාවිතා කරමු.

  5. ඔබේ පෞද්ගලික තොරතුරු පිළිබද භාවිතයන්

    ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත අපි රැස්කර භාවිතා කරන විවිධ අරමුණු සහ එක් එක් අරමුණු සඳහා එකතු කරන විවිධ වර්ගයේ පුද්ගලික දත්ත පහත ඡේදවල විස්තර කෙරේ. පහත දැක්වෙන සියලුම භාවිතයන් සෑම පුද්ගලයෙකුටම අදාළ නොවන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

    1. පාරිභෝගික සේවා

      ඔබගේ විමසීම්වලට ප්‍රතිචාර දැක්වීම ඇතුළුව පාරිභෝගික සේවා අරමුණු සඳහා අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරමු. මේ සඳහා සාමාන්‍යයෙන් ඔබගේ විමසීමට හේතුව පිළිබඳ ඇතැම් පුද්ගලික සම්බන්ධතා තොරතුරු සහ තොරතුරු භාවිතා කිරීම අවශ්‍ය වේ (උදා: ඇණවුම් තත්ත්වය, තාක්ෂණික ගැටළුව, නිෂ්පාදන ප්‍රශ්නය / පැමිණිල්ල, සාමාන්‍ය ප්‍රශ්නය ආදිය).

      හේතූන්

      • ගිවිසුම්ගත බැඳීම් ඉටු කිරීම
      • නීතිමය බැඳීම
      • අපගේ නීත්‍යානුකූල අවශ්‍යතා
      • තරඟ, අලෙවිකරණය සහ වෙනත් ප්‍රවර්ධනයන වැඩසටහන්.
    2. ඔබගේ කැමැත්ත ඇතිව (අවශ්‍ය අවස්ථාවල), භාණ්ඩ හෝ සේවා පිළිබඳ තොරතුරු ඔබට ලබා දීමට අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරමු (උදා: අලෙවිකරණ සන්නිවේදනයන් හෝ ව්‍යාපාර හෝ ප්‍රවර්ධන).

      මෙය අදාළ නීති මගින් අවසර දී ඇති ප්‍රමාණයට විද්‍යුත් තැපෑල, දැන්වීම්, කෙටි පණිවුඩ, දුරකථන ඇමතුම් සහ තැපැල් තැපැල් වැනි මාධ්‍යයන් හරහා කළ හැකිය. අපගේ සමහර ව්‍යාපාර සහ ප්‍රවර්ධන තෙවන පාර්ශවීය වෙබ් අඩවි සහ / හෝ සමාජ ජාල වල ක්‍රියාත්මක වේ. ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කිරීම ඔබේ ස්වේච්ඡාවෙන් සිදු වන අතර එයින් අදහස් වන්නේ මෙම අරමුණු සඳහා ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතයට විරුද්ධ වීමට (හෝ ඇතැම් රටවල ඔබේ කැමැත්ත ඉවත් කර ගැනීමට) හැකි බවයි. අලෙවිකරණ සන්නිවේදනය පිළිබඳ ඔබේ මනාපයන් වෙනස් කරන්නේ කෙසේද යන්න පිළිබඳ සවිස්තරාත්මක තොරතුරු සඳහා කරුණාකර පහත 9 සහ 10 කොටස් බලන්න. අපගේ තරඟ සහ වෙනත් ප්‍රවර්ධනයන් පිළිබඳ වැඩි විස්තර සඳහා කරුණාකර එක් එක් තරඟය / ප්‍රවර්ධනය සමඟ පළ කර ඇති නිල නීති හෝ විස්තර බලන්න.

      හේතූන්

      • ඔබේ කැමැත්ත ඇතිව (අවශ්‍ය අවස්ථාවල)
      • ගිවිසුම්ගත බැඳීම් ඉටු කිරීම
      • අපගේ නීත්‍යානුකූල අවශ්‍යතා
    3. තුන්වන පාර්ශවයේ සමාජජාල

      වෙළඳ දැන්වීම් සමඟ ඔබට සේවය කිරීමට සහ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල වල ඔබ සමඟ සම්බන්ධ වීමට ඔබ “Like” function වැනි තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල විශේෂාංග සමඟ අන්තර් ක්‍රියා කරන විට අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරමු. මෙම විශේෂාංග ක්‍රියාත්මක වන ආකාරය, අපි ඔබ ගැන ලබා ගන්නා ගිණුම් (Profile) දත්ත සහ අදාළ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල වල රහස්‍යතා දැන්වීම් සමාලෝචනය කිරීමෙන් ඉවත් වන්නේ කෙසේදැයි ඔබට වැඩිදුර ඉගෙන ගත හැකිය.

      හේතූන්

      • ඔබේ කැමැත්ත ඇතිව (අවශ්‍ය අවස්ථාවල)
      • අපගේ නීත්‍යානුකූල අවශ්‍යතා
      • පෞද්ගලීකරණය ((offline and online).
    4. ඔබගේ කැමැත්ත ඇතිව (අවශ්‍ය අවස්ථාවන්හිදී), අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරමු.

      (i) ඔබේ මනාපයන් සහ පුරුදු විශ්ලේෂණය කිරීමට, (ii) ඔබේ පුද්ගලික ගිණුම (Profile) විශ්ලේෂණය මත පදනම්ව ඔබේ අවශ්‍යතා අපේක්ෂා කිරීමට, (iii) අපගේ වෙබ් අඩවි වල ඔබේ අත්දැකීම් වැඩිදියුණු කිරීමට සහ පුද්ගලීකරණය කිරීමට. (iv) අපගේ වෙබ් අඩවි / යෙදුම් වලින් අන්තර්ගතය ඔබ සහ ඔබේ පරිගණකය හෝ උපාංගය සඳහා ප්‍රශස්තිකරණය කර ඇති බව සහතික කිරීම; (v) ඉලක්කගත වෙළඳ දැන්වීම් සහ අන්තර්ගතයන් ඔබට ලබා දීම සහ (vi) ඔබ එසේ කිරීමට තෝරා ගන්නා විට අන්තර්ක්‍රියාකාරී අංගවලට සහභාගී වීමට ඔබට ඉඩ දීම. නිදසුනක් ලෙස, ඔබගේ පිවිසුම් හැඳුනුම්පත (Login Id) / ඊමේල් ලිපිනය හෝ තිරයේ නම අපට මතක ඇති අතර එමඟින් ඔබ ඊළඟ වතාවේ අපගේ වෙබ් අඩවියට පිවිසෙන විට හෝ ඔබේ සාප්පු කරත්තයේ (Shopping cart) කලින් තබා ඇති අයිතම පහසුවෙන් ලබා ගත හැකිය. මෙම වර්ගයේ තොරතුරු මත පදනම්ව, සහ ඔබේ කැමැත්ත ඇතිව (අවශ්‍ය අවස්ථාවන්හිදී), අපි ඔබේ අවශ්‍යතාවන්ට ගැලපෙන විශේෂිත නෙස්ලේ අන්තර්ගතයන් හෝ ප්‍රවර්ධනයන් ද පෙන්වමු. ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතය ස්වේච්ඡාවෙන් සිදු වන අතර එයින් අදහස් කරන්නේ මෙම අරමුණු සඳහා ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතයට ඔබට විරුද්ධ විය හැකි බවයි. ඉවත් වන්නේ කෙසේද යන්න පිළිබඳ සවිස්තරාත්මක තොරතුරු සඳහා කරුණාකර පහත 10 වන කොටස බලන්න.

    5. ඇණවුම් ඉටුකිරීම සදහා

      ඔබගේ ඇණවුම් සැකසීමට සහ නැව්ගත කිරීමට, ඔබගේ ඇණවුම්වල තත්ත්වය, ලිපින නිවැරදි කිරීම සහ අනන්‍යතා සත්‍යාපනය සහ වෙනත් වංචා හඳුනා ගැනීමේ ක්‍රියාකාරකම් පිළිබඳව අපි ඔබට දැනුම් දෙන්නෙමු. ඇතැම් පුද්ගලික දත්ත සහ ගෙවීම් තොරතුරු භාවිතා කිරීම මෙයට ඇතුළත් වේ.

      හේතූන්

      • ගිවිසුම්ගත බැඳීම් ඉටු කිරීම
      • ඔබේ කැමැත්ත ඇතිව (අවශ්‍ය අවස්ථාවල)
      • නීතිමය බැඳීම්
      • අපගේ නීත්‍යානුකූල අවශ්‍යතා
    6. වෙනත් පොදු අරමුණු (උදා: අභ්‍යන්තර හෝ වෙළඳපල පර්යේෂණ, විශ්ලේෂණ, ආරක්ෂාව).

      අදාළ වන නීතිවලට අනුකූලව, ඔබගේ ගිණුම නඩත්තු කිරීම, අභ්‍යන්තර හෝ වෙළඳපල පර්යේෂණ පැවැත්වීම සහ වෙළඳ ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරවල ඵලදායීතාවය මැනීම වැනි වෙනත් සාමාන්‍ය ව්‍යාපාරික අරමුණු සඳහා අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරමු. ඔබට නෙස්ලේ ගිණුම් තිබේ නම්, එම ගිණුම් එක ගිණුමකට එකතු කිරීමේ (synchronize) අයිතිය අප සතුය. අපගේ සන්නිවේදන, තොරතුරු තාක්ෂණ සහ ආරක්ෂක පද්ධති කළමනාකරණය සහ ක්‍රියාත්මක කිරීම සඳහා අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරමු.

    7. නීතිමය හේතු හෝ ඒකාබද්ධ කිරීම / අත්පත් කර ගැනීම.

      නෙස්ලේ හෝ එහි වත්කම් බංකොලොත් භාවය ඇතුළුව වෙනත් සමාගමක් විසින් අත්පත් කර ගත් විට හෝ ඒකාබද්ධ කළහොත්, අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත අපගේ නීතිමය අනුප්‍රාප්තිකයන් සමඟ බෙදා ගන්නෙමු. අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත තෙවන පාර්ශවයන්ට හෙළි කරන්නෙමු. (I) අදාළ නීතියෙන් අවශ්‍ය වූ විට; (ii) නීතිමය කටයුතු වලට ප්‍රතිචාර වශයෙන්; (iii) නිසි නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන ආයතනයක ඉල්ලීමකට ප්‍රතිචාර වශයෙන්; (iv) අපගේ අයිතිවාසිකම්, පෞද්ගලිකත්වය, ආරක්ෂාව හෝ දේපළ හෝ මහජනතාව ආරක්ෂා කිරීම සඳහා; හෝ (v) කිසියම් ගිවිසුමක නියමයන් හෝ අපගේ වෙබ් අඩවියේ නියමයන් බලාත්මක කිරීම.

      හේතූන්

      • නීතිමය බැඳීම්
      • අපගේ නීත්‍යානුකූල අවශ්‍යතා
  6. ඔබගේ පෞද්ගලික තොරතුරු හෙළිකිරීම

    දත්ත පාලක සහ සම්බන්ධතා අංශයේ සඳහන් නෙස්ලේ ආයතන වලට අමතරව (12 වන කොටස බලන්න), අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත පහත දැක්වෙන තෙවන පාර්ශවීය සංවිධාන සමඟ බෙදා ගනිමු:

    සේවා සපයන්නන්. මේවා අපගේ ව්‍යාපාරය පවත්වාගෙන යාමට අපට උදව් කිරීමට භාවිතා කරන බාහිර සමාගම් වේ (උදා: ඇණවුම් ඉටු කිරීම, ගෙවීම් සැකසීම, වංචා හඳුනා ගැනීම සහ අනන්‍යතාවය තහවුරු කිරීම, වෙබ් අඩවි ක්‍රියාකාරිත්වය, වෙළඳපල පර්යේෂණ සමාගම්, උපකාරක සේවා, ප්‍රවර්ධන, වෙබ් අඩවි සංවර්ධනය, දත්ත විශ්ලේෂණය, CRC, ආදිය) . සේවා සපයන්නන්ට සහ ඔවුන්ගේ තෝරාගත් කාර්ය මණ්ඩලයට, අපගේ උපදෙස් මත පදනම්ව, ඔවුන් විසින් ඉටු කිරීමට ඉල්ලා ඇති නිශ්චිත කාර්යයන් සඳහා අප වෙනුවෙන් ඔබේ පුද්ගලික දත්ත වෙත ප්‍රවේශ වීමට සහ භාවිතා කිරීමට පමණක් අවසර දී ඇති අතර, ඔබේ පුද්ගලික දත්ත රහස්‍යව හා සුරක්ෂිතව ඔවුන් විසින් තබා ගැනීමට අවශ්‍ය වේ.

    ඔවුන්ගේ අලෙවිප්‍රවර්ධන අවශ්‍යතා සදහා ඔබේ පෞද්ගලික දත්ත තුන්වන පාර්ශවයක් විසින් බාවිතා කිරීම.

    ඔබ ඔබේ කැමැත්ත ලබා දී ඇති අවස්ථා හැරුණු විට, අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත තෙවන පාර්ශවීය සමාගම්වලට ඔවුන්ගේම අලෙවිකරණ අරමුණු සඳහා බලපත්‍ර හෝ විකිණීම නොකරමු. ඔබේ කැමැත්ත ඉල්ලා සිටින අවස්ථාවේදී ඔවුන්ගේ අනන්‍යතාවය අනාවරණය වේ. නීතිමය හේතූන් මත හෝ ඒකාබද්ධ කිරීම / අත්පත් කර ගැනීම හේතුවෙන් පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරන තෙවන පාර්ශවීය ලබන්නන් (Third party recipients). නෛතික හේතූන් මත හෝ අත්පත් කර ගැනීමක හෝ ඒකාබද්ධ කිරීමේ සන්දර්භය තුළ අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත තෙවන පාර්ශවයන්ට හෙළි කරන්නෙමු (විස්තර සඳහා 5 වන කොටස බලන්න).

  7. ඔබේ පුද්ගලික දත්ත රඳවා තබා ගැනීම

    අදාළ වන නීතිවලට අනුකූලව, ඔබේ පුද්ගලික දත්ත එක්රැස් කරන ලද අරමුණු සපුරාලීමට (ඉහත 5 වන වගන්තියේ විස්තර කර ඇති පරිදි) හෝ අදාළ නීතිමය අවශ්‍යතාවයන්ට අනුකූල වීම සඳහා අවශ්‍ය තාක් කල් අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරන්නෙමු. ඔබට පුද්ගලබද්ධ අත්දැකීමක් ලබා දීමට භාවිතා කරන පුද්ගලික දත්ත (විස්තර සඳහා ඉහත 5 වන කොටස බලන්න) අදාළ නීති මගින් අවසර දී ඇති කාල සීමාවක් සඳහා තබා ගනු ලැබේ.

  8. ඔබේ පුද්ගලික දත්ත අනාවරණය කිරීම, ගබඩා කිරීම සහ / හෝ මාරු කිරීම

    ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත රහසිගතව සහ ආරක්ෂිතව තබා ගැනීමට අපි සුදුසු පියවර (පහත විස්තර කර ඇත) භාවිතා කරමු. කෙසේ වෙතත්, තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල වැනි පොදු ඩොම්න් (Public domain) බෙදා ගැනීමට ඔබ තෝරා ගන්නා තොරතුරු සඳහා මෙම ආරක්ෂාවන් අදාළ නොවන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

    ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත වලට ප්‍රවේශ විය හැකි පුද්ගලයින්. ඔබේ පුද්ගලික දත්ත එක්රැස් කර ඇති නිශ්චිත අරමුණු මත පදනම්ව, දැන ගැනීමේ අවශ්‍යතාවය මත ඔබේ බලයලත් කාර්ය මණ්ඩලය හෝ නියෝජිතයින් විසින් ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරනු ඇත (උදා: පාරිභෝගික සේවා කටයුතු භාරව සිටින අපගේ කාර්ය මණ්ඩලයට ඔබේ පාරිභෝගික වාර්තාවට ප්‍රවේශය සදහා අවසර ඇත).

    මෙහෙයුම් පරිසරයන් තුළ ගනු ලබන පියවර. අනවසරයෙන් ප්‍රවේශ වීම වැළැක්වීම සඳහා සැලකියයුතු ආරක්ෂක පියවරයන් භාවිතා කරන මෙහෙයුම් පරිසරයන් තුළ අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත ගබඩා කරමු. පුද්ගලික දත්ත ආරක්ෂා කිරීම සඳහා අපි සාධාරණ හා උචිත ප්‍රමිතීන් අනුගමනය කරමු. අවාසනාවකට මෙන්, අන්තර්ජාලය හරහා තොරතුරු සම්ප්‍රේෂණය කිරීම සම්පූර්ණයෙන්ම ආරක්ෂිත නොවන අතර ඔබේ පුද්ගලික දත්ත ආරක්ෂා කිරීමට අපි අපේ උපරිමය කළත්, අපගේ වෙබ් අඩවි / යෙදුම් හරහා සම්ප්‍රේෂණය කිරීමේදී දත්තවල ආරක්ෂාව සහතික කළ නොහැක.

    ඔබ විසින් ගත යුතු යැයි අපි අපේක්ෂා කරන පියවර. ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත ආරක්ෂිතව හා සුරක්ෂිතව තබා ගැනීමේදී ඔබත් කාර්යභාරයක් ඉටු කිරීම වැදගත්ය. සබැඳි ගිණුමක් (Linked account) සඳහා ලියාපදිංචි වන විට, කරුණාකර අනුන්ට අනුමාන කිරීමට අපහසු ගිණුම් මුරපදයක් තෝරා ගැනීමට වග බලා ගන්න සහ ඔබේ මුරපදය වෙනත් කිසිවෙකුට හෙළි නොකරන්න. මෙම මුරපදය රහසිගතව තබා ගැනීම සහ ඔබගේ ගිණුමේ ඕනෑම භාවිතය සඳහා ඔබ වගකිව යුතුය. ඔබ හවුල් හෝ පොදු පරිගණකයක් භාවිතා කරන්නේ නම්, කිසි විටෙකත් ඔබේ පිවිසුම් හැඳුනුම්පත / විද්‍යුත් තැපැල් ලිපිනය හෝ මුරපදය මතක තබා ගැනීමට තෝරා නොගෙන ඔබ පරිගණකයෙන් ඉවත් වන සෑම අවස්ථාවකම ඔබගේ ගිණුමෙන් ඉවත් වීමට වග බලා ගන්න. අපගේ වෙබ් අඩවිය / යෙදුම තුළ අපි ඔබට සපයන ඕනෑම රහස්‍යතා සැකසුම් හෝ පාලනයක් භාවිතා කළ යුතුය.

    ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත වෙනත් පාර්ශවයන් සමග මාරු කිරීම. අපගේ ව්‍යාපාරයේ අන්තර්ජාතික ස්වභාවය නිසා, මෙම රහස්‍යතා නිවේදනයේ දක්වා ඇති අරමුණු හා සම්බන්ධව, ඔබේ පුද්ගලික දත්ත නෙස්ලේ සමාගම තුළ සහ ඉහත 6 වන වගන්තියේ සඳහන් පරිදි තෙවන පාර්ශවයන් වෙත මාරු කිරීමට අපට අවශ්‍ය විය හැකිය. මෙම රහස්‍යතා නිවේදනයේ දක්වා ඇති අරමුණු සම්බන්ධයෙන් ඉහත 6 වන වගන්තියේ සඳහන් කර ඇත. මේ හේතුව නිසා, අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත වෙනත් නීති සහ දත්ත ආරක්ෂණ අනුකූලතා අවශ්‍යතා ඇති වෙනත් රටවලට මාරුකිරීම කළ හැකිය.

  9. ඔබේ අයිතීන්

    ඔබේ පෞද්ගලික තොරතුරු වලට ප්‍රවේශවීමේ අයිතිය ඔබ පිළිබඳ තොරතුරු වල භෞතික හෝ විද්‍යුත් පිටපතක් වෙත ප්‍රවේශ වීමට, සමාලෝචනය කිරීමට සහ ඉල්ලීමට ඔබට අයිතියක් ඇත. ඔබේ පුද්ගලික දත්තවල මූලාශ්‍ර පිළිබඳ තොරතුරු ඉල්ලා සිටීමට ඔබට අයිතියක් ඇත.

    Talk@tous@lk.nestle.com විද්‍යුත් පණිවිඩයක් (Email) එවීමෙන් හෝ නෙස්ලේ ලංකා පීඑල්සී, 440, ටී. බී. හි අපට ලිවීමෙන් මෙම අයිතිවාසිකම් ලබාගත හැකිය. ශ්‍රී ලංකාවේ කොළඹ -10, ජයා මාවත, ඔබගේ හැඳුනුම්පතේ පිටපතක් හෝ ඊට සමාන තොරතුරු අමුණා (අපෙන් ඉල්ලා සිටින සහ නීතියෙන් අවසර දී ඇති). ඔබ වෙනුවෙන් වෙනත් අයෙකු විසින් ඉල්ලීම ඉදිරිපත් කරනු ලැබුවහොත්, ඔබ වෙනුවෙන් ඉල්ලීම නීත්‍යානුකූලව කර ඇති බවට සාක්ෂි ලබා නොදී ඇති අවස්ථාවල, ඉල්ලීම ප්‍රතික්ෂේප කරනු ලැබේ. අපට ලබා දී ඇති ඕනෑම හඳුනාගැනීමේ තොරතුරු භාවිතයට ගනු ලබන්නේ අදාළ නීතිවලට අනුකූලව සහ අදාළ වන ප්‍රමාණයට පමණි.

    අතිරේක අයිතීන් (උදා: වෙනස් කිරීම, පුද්ගලික දත්ත මකා දැමීම). නීතියෙන් සපයා ඇති විට, (i) මකාදැමීම, ලබාගැනීම (ගෙනයා හැකි පරිදි), නිවැරදි කිරීම හෝ ඔබේ පුද්ගලික දත්ත සංශෝධනය කිරීම ඉල්ලා සිටිය හැකිය; (ii) ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතය සහ අනාවරණය කිරීම සීමා කරන්න; සහ (iii) අපගේ ඕනෑම දත්ත සැකසුම් කටයුත්තකට කැමැත්ත අවලංගු කිරීම කළ හැක.

    යම් සුවිශේෂී තත්වයන් යටතේ, ඔබගේ පරිශීලක ගිණුම මකා දැමීමෙන් තොරව ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත මකා දැමීමට අපට නොහැකි බව කරුණාවෙන් සලකන්න. අපගේ නෛතික හෝ ගිවිසුම්ගත බැඳීම් සපුරාලීම සඳහා, ඔබ මකාදැමීමට ඉල්ලීමෙන් පසු ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත සමහරක් රඳවා ගැනීමට අපට අවශ්‍ය විය හැකිය. අපගේ ව්‍යාපාර අවශ්‍යතා සපුරාලීම සඳහා ඔබේ පුද්ගලික දත්ත සමහරක් රඳවා ගැනීමට අදාළ නීති මගින් අපට අවසර දෙනු ලැබේ.

    ලබා ගත හැකි ස්ථානවල, අපගේ වෙබ් අඩවි වලට විශේෂිත අංගයක් ඇති අතර එමඟින් ඔබට ලබා දී ඇති පුද්ගලික දත්ත සමාලෝචනය කර සංස්කරණය කළ හැකිය. අපගේ ලියාපදිංචි පාරිභෝගිකයින්ට ඔවුන්ගේ ගිණුම් තොරතුරු වෙත ප්‍රවේශ වීමට හෝ වෙනස් කිරීමට පෙර ඔවුන්ගේ අනන්‍යතාවය (උදා: පිවිසුම් හැඳුනුම්පත / විද්‍යුත් තැපැල් ලිපිනය, මුරපදය) සත්‍යාපනය කිරීමට අප ඉල්ලා සිටින බව කරුණාවෙන් සලකන්න. මෙය ඔබගේ ගිණුමට අනවසරයෙන් පිවිසීම වැළැක්වීමට උපකාරී වේ.

    ඔබගේ පුද්ගලික දත්ත අප විසින් සකසන ආකාරය පිළිබඳව ඔබට ඇති විමසුම් උසස් ලෙස අපට ඉටුකළ කළ හැකි යැයි අපි බලාපොරොත්තු වෙමු. කෙසේ වෙතත්, ඔබට නොවිසඳුනු ගැටළු තිබේ නම් නිසි දත්ත ආරක්ෂණ බලධාරීන්ට පැමිණිලි කිරීමටද ඔබට අයිතියක් ඇත.

  10. අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කරන ආකාරය සහ අනාවරණය කරන ආකාරය පිළිබඳ ඔබේ තේරීම්

    ඔබ අපට ලබා දෙන පුද්ගලික දත්ත පිළිබඳ ඔබේ කැමැත්තන් ඉටුකිරීමට අපි උත්සාහ කරමු. පහත දැක්වෙන යාන්ත්‍රණ මඟින් ඔබේ පුද්ගලික දත්ත මත පහත පාලනය ලබා දේ:

    කුකීස් (Cookies) සහ ඊට සමාන එවන් තාක්ෂණයන්. (I) අපගේ එකඟතා කළමනාකරණ විසඳුම හරහා හෝ (ii) සියලු හෝ සමහර කුකීස් / ඒ හා සමාන තාක්ෂණයන් ප්‍රතික්ෂේප කිරීමට හෝ ඒවා භාවිතා කරන විට ඔබව දැනුවත් කිරීමට ඔබේ කැමැත්ත ඔබට ඇත. කරුණාකර ඉහත 4 වන කොටස බලන්න.

    ප්‍රචාරණය, අලෙවිකරණය සහ ප්‍රවර්ධනය. ඔබේ පුද්ගලික දත්ත නෙස්ලේ විසින් නිෂ්පාදන හෝ සේවාවන් ප්‍රවර්ධනය කිරීම සඳහා ලියාපදිංචි කිරීමේ ආකෘති පත්‍රවල ඇති ටික්-බොක්ස් හරි √ දැමීමට ඇති ස්ථාන (√) හරහා හෝ අපගේ CES නියෝජිතයින් විසින් ඉදිරිපත් කරන ලද ප්‍රශ්නවලට පිළිතුරු සැපයීමට එකඟ විය හැකිය. ඔබ තවදුරටත් එවැනි සන්නිවේදනයන් ලබා ගැනීමට අකමැති බව ඔබ තීරණය කරන්නේ නම්, එවැනි එක් එක් සන්නිවේදනයේ දී ඇති උපදෙස් අනුගමනය කිරීමෙන් ඔබට ඕනෑම වේලාවක අලෙවිකරණය හා සම්බන්ධ සන්නිවේදනයන් ලබා ගැනීමෙන් ඉවත් විය හැකිය. තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල ඇතුළුව ඕනෑම මාධ්‍යයක් විසින් යවන ලද අලෙවිකරණ සන්නිවේදනයන්ගෙන් සම්බන්ධ නොවීමට, අපගේ සන්නිවේදනයන්හි ඇති සබැඳි (Links) හරහා දායක නොවීම, වෙබ් අඩවි / යෙදුම් (applications) හෝ තෙවන පාර්ශවීය සමාජ ජාල වෙත පිවිසීමෙන් සහ ඔබේ පරිශීලක මනාපයන් වෙනස් කිරීමෙන් ඔබට ඕනෑම වේලාවක ඉවත් විය හැකිය. ඔබේ පුද්ගලික ගිණුමේ (Profile) අදාළ කොටු සලකුණු කිරීමෙන් හෝ අපගේ CES ඇමතීමෙන් සිදුකළ හැක. ඔබ අලෙවිකරණ සන්නිවේදනයන් ලබා ගැනීමෙන් ඉවත් වුවද, ඇණවුම හෝ වෙනත් ගනුදෙනු තහවුරු කිරීම්, ඔබගේ ගිණුම් ක්‍රියාකාරකම් පිළිබඳ දැනුම්දීම් (උදා: ගිණුම් තහවුරු කිරීම්, මුරපද වෙනස් කිරීම් ආදිය) වැනි පරිපාලන සන්නිවේදනයන් ඔබට තවමත් අපෙන් ලැබෙනු ඇති බව කරුණාවෙන් සලකන්න. අලෙවිකරණ නොවන වෙනත් වැදගත් නිවේදන ලැබෙනු ඇත.

    පෞද්ගලීකරණය (Offilne & online) නීතියෙන් අවසර දී ඇති අවස්ථාවලදී, ඔබේ පුද්ගලික දත්ත ඔබට නෙස්ලේ ආයතනය විසින් පුද්ගලික අත්දැකීමක් / ඉලක්කගත වෙළඳ දැන්වීම් සහ අන්තර්ගතයක් ලබා දීමට කැමති නම්, ලියාපදිංචි පෝරමයේ ඇති අදාළ ටික්-බොක්ස් √ ලකුණු දැමීම හරහා හෝ පිළිතුරු දීමෙන් ඔබට එය දැක්විය හැකිය. අපගේ CES නියෝජිතයින්ට ඇමතීම මගින් එම ටික් බොක්ස් මගින් අසා ඇති ප්‍රශ්න ලකුණු කිරීමෙන් එය කළ හැක. ඔබට තවදුරටත් මෙම පුද්ගලීකරණයෙන් ප්‍රතිලාභ ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය නැති බව ඔබ තීරණය කරන්නේ නම්, ඔබට ඕනෑම වේලාවක වෙබ් අඩවි / යෙදුම් වලට පිවිසීමෙන් සහ අදාළ කොටු සලකුණු කිරීමෙන් හෝ අපගේ CES ඇමතීමෙන් ඔබේ ගිණුමෙහි පරිශීලක මනාපයන් වෙනස් කිරීමෙන් ඉවත් විය හැකිය.

    ඉලක්කගත වෙළඳ දැන්වීම්කරණය අන්තර්ජාලයේ අනුබද්ධ නොවන සමාගම් , වෙළඳ දැන්වීම් සපයන දැන්වීම් ජාල සහ වෙනත් දැන්වීම් සේවා සපයන්නන් (“වෙළඳ ප්‍රචාරණ සපයන්නන්”) සමඟ අපි හවුල් වෙමු. එම දැන්වීම් සමහරක් නෙස්ලේ වෙබ් අඩවි වල හෝ අනුබද්ධ නොවන වෙබ් අඩවි වල කාලයත් සමඟ එකතු කරන ලද තොරතුරු මත පදනම්ව ඔබේ රුචිකත්වයට අනුව සකස් කර ඇත. මෙම වර්ගයේ වෙළඳ දැන්වීම් පිළිබඳ වැඩිදුර දැන ගැනීමට ඔබට www.aboutads.info/choices වෙත පිවිසිය හැකිය. ඩිජිටල් ප්‍රචාරණ සන්ධානයේ (“DAA”) ස්වයං-නියාමන වැඩසටහනට සහභාගී වන සමාගම් වෙතින් පොලී මත පදනම් වූ වෙළඳ දැන්වීම් භාවිතයෙන් ඉවත් වන්නේ කෙසේද යන්න දැනගත හැක. මීට අමතරව, iOS හෝ Android යෙදුම් වෙළඳසැලෙන් (App store) යෙදුම බාගත කිරීමෙන් DAA හි AppChoices යෙදුමට සහභාගී වන සමාගම් වෙතින් ජංගම යෙදුම්වල මෙම ආකාරයේ වෙළඳ දැන්වීම් වලින් ඉවත් විය හැකිය. ඔබගේ උපාංගයේ ස්ථාන සේවා සැකසුම් වලට ප්‍රවේශ වීමෙන් ඔබට ජංගම උපාංගයකින් නිශ්චිත ස්ථාන දත්ත එකතු කිරීම නැවැත්විය හැකිය.

  11. මෙම දැන්වීමේ වෙනස්වීම අපි ඔබේ පුද්ගලික දත්ත හැසිරවීමේ ආකාරය වෙනස් කළහොත්, අපි මෙම දැන්වීම යාවත්කාලීන කරන්නෙමු. ඕනෑම වේලාවක අපගේ භාවිතයන් සහ මෙම දැන්වීම වෙනස් කිරීමට අපට අයිතියක් ඇත. කරුණාකර අපගේ දැනුම්දීමෙහි කිසියම් යාවත්කාලීන කිරීම් හෝ වෙනස්කම් දැකීමට නිතර පරීක්ෂා කරන්න.
  12. දත්ත පාලකයින් සහ සම්බන්ධතා මෙම දැන්වීම සහ අපගේ රහස්‍යතා භාවිතයන් පිළිබඳව ප්‍රශ්න ඇසීමට හෝ අදහස් දැක්වීමට හෝ අදාළ රහස්‍යතා නීතිවලට අනුකූල වීම පිළිබඳව පැමිණිල්ලක් කිරීමට talk.tous@lk.nestle.com සම්බන්ධ වන්න. එසේ නොමැති නම් Nestlé Lanka PLC. 440, T.B. Jayah Mawatha, Colombo-10, Sri Lanka ලියන්න. එසේ නොමැතිනම් 0094114724724 පාර්භොගික සේවා මධ්‍යස්ථානයට කථා කරන්න. අපි පුද්ගලික දත්ත කළමනාකරණය කරන ආකාරය පිළිබඳ ඕනෑම පැමිණිල්ලක් පිළිගෙන විමර්ශනය කරන්නෙමු. (අදාළ රහස්‍යතා නීති යටතේ අපි ඔබේ අයිතිවාසිකම් උල්ලංඝනය කර ඇති බවට පැමිණිල්ලක් ඇතිවිට).
Sign up Now

ශ්‍රී ලංකාවේ සුවිශේෂීම අතුරුපස සාදන්නගේ එකමුතුවට ඔබත් අදම එකතු වෙලා අපිත් එක්ක යන මේ රසවත් ගමනේ කොටස්කාරයෙක් වෙලා වටිනා තෑගි දිනාගන්න අවස්ථාවක් ලබාගන්න.